19 Mayıs 2012 Cumartesi

Remzi Dinlercan-4

-Aloğğğ Remzi. Ben annen. Hiç aramıyosun kaç gündür. Dedim başına bi şey mi geldi bizim oğlanın. Söyle bakalım beyfendi: Neden aramıyosun beni? Kontörün mü yok oğlum yoksa senin. Kontör yollattırayım burdan dayınla.

-Anne benim hattım faturalı.

-Anladım. Faturayı ödeyemedin sen. Kaç para geldi? Hadi söyle, söylerim dayına yatırır para hemen. Ah benim saf çocuğum. Niye söylemiyosun ki bunu? Ben senin annenim. Bana söylemezsen kime söylüceksin. Biz de genç olduk yavrum. Para bu, su gibi gidiyor. Hele gençlik zamanlarında. Bizim eski mahalleyi biliyorsun deme? Heh orada karakol var ya şimdi. Orası eskiden pastaneydi. Burhan amcanlar var ya, senin arkadaşının dedesi. Heh işte, onlar işletiyordu pastaneyi. Bizim bi kız grubumuz vardı. Çıkmazdık ordan. Babanla da orada tanıştık zaten.

-Elli kere anlattın anne.

-Remzi oğlum sen benimle konuşmak istemiyo musun? Yani açık açık söyle. Senin canın bi şeye mi sıkkın? Oğlum paraysa sorunun cidden düşünme onu. Yarına kadar hesabına yatar. Kız meselesi mi yoksa? Adı ne? Okuyo mu napıyo? Feysfuktan yolla da bakayım resmine. İlla ben mi sorucam bunları ama sana. Senin anlatman lazım böyle şeyleri. Sonuçta ben de kadınım. Yardım ederim sana. Ne zaman tanıştınız? Yoksa internetten mi buldun? Bak oğlum her gün görüyoruz televizyonda. Tuzaktır onlar. Acele etme böyle işlerde. Memlekete gel bi hele. Buradan da buluruz sana.

-Anne kız falan yok ya, valla billa yok.

-Ah benim şaş çocuğum. Hiç yalan söylemeyi de beceremez. Bu arada zil çalıyo Remzi. Melahat teyzendir. Güne gidicez de. Sonra yine konuşuruz. Kızın resmini yollamayı unutma ha. Hadi öptüm yavrum. Aceleci olma sakın.

-Tamam anne. Kendine iyi bak. 

1 yorum:

  1. Annesinin canını yerim ben yaaa :D
    Dinlercan ailesini dinler canları yerim resmen :D
    Hemencik bitiyor ve bi sonraki bölüm ne zaman gelecek bilmiyoruz ya canımıza okunuyor burada haberin yok :D

    YanıtlaSil