17 Ocak 2015 Cumartesi

Atanamayan cümleler

Atanamayan cümleler nedir? Atanamayan cümleler art arda aklıma gelen cümlelerdir. Sadece blogda kalmışlardır. Örgütlenme yoluna gidip belki arkadaş sohbetlerinde kendilerine yer bulabilirler. #subatta5bincümle

-İnternet cafelerin gün geçtikçe azalması bazen canımı sıkıyor.

-Ajanda almayı çok seviyorum. Keşke aynı sevgim kullanma konusunda da olsa.

-İnsan silindir şeklindeki Rulokat kaplarını atmaya kıyamıyor. 

-Yeni bir kitap alındığındaki heyecanı sadece ilk öpüşmeye değişebilirim. Sadece ona.

-Bozuk paralara gereken hassasiyeti göstermiyorum. 

-Evin her yeri üçlü priz doldu be oğlum.

-İnsanların Bu Tarz Benim izlemesi beni çok üzüyor. Çaktırmıyorum.

-Beş-He-Ce-Ci-Ler’in beş heceden oluşması tesadüf değildir.

-Türk Hava Durumu.

-Gardırobun kapaklarının açık olmasına bayılıyorum. Size ne ki?

-Bana kemik atan oldu.

-Başvurmuşum YGS’nin yoluna.

-Yurtta Candan Erçetin, dünyada Beyaz.

-Hıa. (Erman Toroğlu)

-Sonuna “-mar” getirilerek oluşturulan market isimlerini samimi bulmuyorum.

-Sizi istemeye gelen damadın kahvesinin içine kekik yağı koyun.

-Bizim ev çok sıcak oluyor ya. Evde g-string ile dolaşıyorum.

-Fakirler ekmek yer.

-Kızım Nermin teyzene bi terlik getirsene.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder