20 Nisan 2012 Cuma

Remzi Dinlercan-3

-Aloğğğ Remzi. Naber tatlım?

-İyiyim Ceren. Senden naber?

-İyi ya nolsun işte. Bir arayım dedim şunu. Biz aramasak arayacağın yok yani. Neden böyle yapıyorsun bebeğim? Yoksa bizi sevmiyo musun sen?

-Seviyorum seviyorum.

-Hahaahaha şapşal. Özledim bebeğim seni ya. Bi evden çıksan diyorum. Cafeye gelsene bizim. Amacın ne tatlım senin? Napıyosun evde? Twitter’dan takip ediyorum gerçi seni. Sürekli tespit tespit. Nereye kadar home sweet home hayatım? Foursquare hesabını silecek, haberin olsun yane. Bu arada nasılım ama Twitter’da? 2 haftada 3 bin hayranım oldu oğlum. Artık yediğim yemekleri falan paylaşıyorum. Beğeniyolar. Gizli hayranlar falan. Geçen birisiyle buluştuk. Çocuk bir tatlı, anlatamam yani. Gerçi sevgilisi varmış ama tatlı mı tatlı yani. Ya Remzi bi şey sorucam, ben şimdi “128” kişiyi takip ediyorum ya. Bunu iki basamaklı sayılara mı indirsem diyorum. Çok gibi sanki. Ya bakıyorum böyle @hardalseverim’e falan, azıcık kişiyi takip ediyolar. Ha bu arada o azıcık kişi arasında ben de varım ha. Geçen DM attım. Beni beğendiğini söyledi.

-Götün kalktı tabii.

-Ney?

-Şey diyorum. Şeyim kalktı. Yani şey derken geçen bir sitede yasağım vardı. O kalktı.

-İyi de tatlım biz Twitter’dan konuşuyoduk yani. Ne alakası var o siteyle? Ben Facebook’umu bile dondurdum. Kafam rahat şimdi. Eski sevgiliye giydiriyorum full. Okuyo mudur ki? Bence kesin okuyodur. En yakın arkadaşı Harun nickimin @ceren_bamyasi olduğunu biliyor. Söylemiştir kesin. Ya tatlım bu arada kapı çalıyor. Ben ona bakayım. Sonra ararım yine seni.

-Tamam Ceren. Kendine iyi bak.

3 yorum:

  1. jasdhkjashdj Ceren'de az değilmiş. Bakalım Remzi Serdar'a yetiştirecek mi? Bir sonraki bölümü beklerken ölmek istemiyorum... :D

    YanıtlaSil
  2. Az kişiyi takip etmek candır, taymlaynı koşu bandına çevirince hiçbir anlamı kalmıyor.

    YanıtlaSil
  3. Ahahaha harikasın gerçekten, devamını ben de sabırsızlıkla bekliyorum. Remziye çok selam :)

    YanıtlaSil