6 Mayıs 2012 Pazar

Bir keresinde mesaj atmıştım

Bir keresinde sevgilim ben Fenerbahçe maçını izlerken bana mesaj atmıştı. E tabii ben de doğal olarak telefona bakmamıştım bile. Maç sonunda okumuştum mesajı. “Ya kusura bakma maç izliyodum cevap yazamadım.” demiştim. “Zaten yazınca da bi sikime benzemiyo.” demişti. O gün onu daha çok sevmiştim.

Bir keresinde Manisa’dan Ankara’ya giderken Ankara’dan bir arkadaşım “beyon a geldin mi?” diye mesaj atmıştı. Amk en az 5 dakika beyon neresi diye düşünmüştüm. “Lan ya aramızda özel bir muhabbet varsa ve ben unutmuşsam.” diye de soramıyorum “beyon nerede oğlum?” diye. Sonradan anladım T9’da Afyon bazen beyon olarak çıkabiliyormuş.

Bir keresinde üniversiteden bir arkadaşımla ders çıkışında ayrılırken “Emre akşam sana ödevle ilgili bir şeyler sorucam, lütfen mesajlarıma 2-3 kelimelik cevaplar verme.” demişti. “Tamam.” demiştim.

Bir keresinde yazdığım kıza “Ortam müsait mi?” diye mesaj atacağıma yanlışlıkla yurtta yan odadaki arkadaşıma mesaj atmıştım. “Buyur gel aga. Batak atıyoruz.” diye cevap atmıştı.

Bir keresinde annesinin telefonunu ile mesajlaşan arkadaşıma “Lan Show Tv’de Petek Dinçöz çıktı. Bomba bomba.” diye mesaj atmıştım. Cevap gelmedi falan. Aradım kapalıydı telefon. Korkumdan gece 12 buçukta ev telefonunu aramıştım "Aç ananın telefonunu, sil o mesajı." diye.

4 yorum:

  1. ben sonuncuyu merak ediyorum ya annesi açsaydı??? remzi dinlercan noldu sıkıldı mı dinlemekten? hikayenin devamını merakla bekleyenler var en başta ben :D:D:D

    YanıtlaSil
  2. batağa gittin mi ben onu merak ettim:D

    YanıtlaSil
  3. 3.'de tam dayaklıkmışsın ha Cibut. :D

    YanıtlaSil